اخبار و بررسی خودرو و ماشین

سایت ماشین،اسب بخار،اخبار ایران خودرو،بررسی و تست خودرو

اخبار و بررسی خودرو و ماشین

سایت ماشین،اسب بخار،اخبار ایران خودرو،بررسی و تست خودرو

۵ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

اگر بدنبال خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تهران می باشید. و یا خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی نیاز دارید. در این مطلب به این موضوعات پرداخته ایم.

معمولا دغدغه افراد در خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تهران (ماهان سرویس) این موارد هست: قیمت سرویس پکیج بوتان و یا سایر برندها. میزان تعرفه تعمیرات پکیج تهران. میزان نرخ اتحادیه تعمیر پکیج تهران بزرگ. تعرفه تعمیرات پکیج 98 و دیگر موارد. و یا نحوه و روش سرویس پکیج ایران رادیاتور و دیگر برندها و یا هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران و...

خدمات سرویس و تعمیرات پکیج تهران

 خیلی از افراد به دنبال خدمات تعمیر پکیج تضمینی هستند. تا خیالشان از کیفیت کار راحت باشد.

چگونه میتوانیم یک تعمیرکار پکیج خوب در تهران پیدا کنیم؟

 برای پیدا کردن تعمیر کار پکیج لازم است انتظار داشته باشید.

 خدمات تعمیرات پکیج را از از مراکز معتبر و مجاز دریافت کنید. یا اینکه به نمایندگی تعمیر پکیج مربوطه مراجعه نمایید.

 به سوابق و تجارب شرکت و یا فرد تعمیرکار توجه داشته باشید.

 توجه داشته باشید که مشکلات پکیج ممکن است منشاء و علل مختلفی داشته باشد.

ابتدا باید با استفاده از دفترچه راهنمای پکیج و یا pdf آموزش تعمیرات پکیج و کدهای خطای پکیج نوع مشکل و خرابی پکیج را شناسایی کنید. و سپس با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. و بعد از آن خدمات تعمیر پکیج مورد نیاز خود را درخواست نمایید.

 سیستم پکیج دیواری بسیار پیچیده است. که ممکن است در قسمتهای مختلف آن خرابی بروز پیدا کند. به همین جهت هنگام چک کردن پکیج به قسمت های مختلف پکیج دقت کنید. و یک به یک آنها را چک نمایید.

 از جمله سیستم برقی پکیج و قسمت هایی که با برق درگیر هست. سیستم گازی پکیج و قسمت هایی که با گاز و سوخت مرتبط می باشد. سیستم گردش آب پکیج که با آب در گیر هست.

که این‌ها باید یک به یک بررسی و چه گردد. تا مشکلات پکیج به صورت دقیق شناسایی گردد.

 اهمیت عیب یابی پکیج

 همانطور که اشاره کردیم انجام عیب یابی پکیج نیاز به دقت بالایی دارد. و حتماً باید توسط یک تعمیرکار ماهر و مجرب انجام گیرد. تا بتوان کلیه مشکلات و خرابی های پکیج را شناسایی کرد.

البته خود شما نیز می‌توانید با کمی حوصله مشکلات پکیج را شناسایی کنید. شناسایی کردن مشکلات پکیج نیاز به تخصص بیشتری دارد.

 حتی برخی از خرابی‌های پکیج ممکن است هیچ نشانه ای نداشته باشد. و سیستم عیب یاب پکیج نیز نمی‌تواند آنها را شناسایی کرده و به صورت کد خطا نمایش دهد.

 به همین خاطر لازم است از خدمات یک تعمیر کار باتجربه استفاده نمایید.

 خدمات سرویس پکیج دیواری

 اهمیت سرویس پکیج از آن جهت است که خیلی از مشکلات جزئی که شاید به چشم نیاید. با انجام سرویس کامل پکیج برطرف می گردد. مشکلات ریز و جزئی به مرور زمان باعث بروز مشکلات جدی تر می گردد و رفته رفته باعث آسیب دیدن یک قطعه مهم از پکیج می‌گردد.

 به عنوان مثال اگر سرویس پمپ پکیج انجام نگردد. وجود یک سنگریزه خیلی کوچک و یا رسوبات آب بر روی پمپ آب، موجب می‌شود تا به مرور پمپ آب فرسوده گردد. که نهایتاً پمپ خراب میشود. حتی ممکن است پمپ آب بسوزد.

 در این صورت شما در هزینه سرویس پکیج صرفه جویی کرده بودید. ولی حالا باید حداقل بیش از یک میلیون بابت تعویض پمپ آب پکیج پرداخت کنید. و البته حق الزحمه تعمیرگاه پکیج هم یک طرف دیگر می باشد.

 اهمیت کدهای خطای پکیج

 همانطور که اشاره کردیم کد خطا نشان دهنده وجود یک مشکل در یک بخش از پکیج می باشد. هرگز کدهای خطا را نادیده نگیرید. حتی اگر خودتان نیز حوصله ندارید. حتماً با یک تعمیر کار پکیج تماس بگیرید. تا نگاهی به پیج شما بیاندازد.

 چون اگر به این مورد اهمیت ندهید بعد ها منجر به خرابی پکیج می گردد. که هم وقت زیادی از شما می گیرد تا بتوانید پکیج را تعمیر کنید. و همچنین باید هزینه زیادی جهت تعمیر پکیج پرداخت نمایید.

از جمله خرابی های پکیج های دیواری عبارتند از:

  • آب مصرفی پکیج سرد می شود.
  • رادیاتورهای شوفاژ گرمای لازم را ندارند.
  • پکیج کلا روشن نمی شود. و یا به صورت انفجاری روشن می گردد.
  • رادیات گرمای کافی و لازم ندارد. و نیمه گرم است.
  • فشار بار آب پکیج کم می‌شود.
  • و غیره.

 بهتر است همیشه از خدمات تخصصی تعمیر پکیج و یک تعمیرکار پکیج دیواری مجرب برای رفع این مشکلات استفاده نمایید.


https://www.me-metals.ir/News/NewsDetails.aspx?NID=69340

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۰۴
postep postep

5  قدم‌ موثر‌ برای تولید‌ محتوا در‌ اینستاگرام‌ در‌ سال‌ 2020

 

گروه کسب و کارشاید نیازی نباشد بگوییم این روزها توسعه شبکه‌های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به حدی رسیده است که دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات، به جایگزینی قدرتمند برای عصر صنعت تبدیل شده است تا جایی که تولید محتوا در اینستاگرام این روزها مورد توجه بسیاری از صاحبان برندهای تجاری قرار گرفته است.
در عصر حاضر به دلیل شرایط و ویژگی‌هایی که شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام برای کسب و کارها ایجاد کرده اند، عموما شرکت‌های تجاری قدیمی نیز راهی به سوی این فضا برای خود ترسیم کرده اند و قدمی در مسیر به روز رسانی کسب و کار خود برداشته اند و به سمت تولید محتوا در اینستاگرام رفته اند.
کافی است سری به اینستاگرام بزنید و پیج‌های کاری را جست و جو کنید؛ آن وقت است که می‌بینید در هر حوزه ای از فضای اقتصادی کشور، کسب و کاری اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است و پیجی برای برند سازی و جذب مشتری، فعالیت می‌کند.

با دنیای تولید محتوا آشنا شوید
شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم این روزها نانوایی‌ها هم برای خود پیج دارند و در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. با توجه به موارد گفته شده این سوال همواره مطرح است که فعالیت در اینستاگرام چگونه است و چطور می‌توان به موفقیت در این دنیای بی حد و حصر دست یافت؟
باید بگوییم این روزها تولید محتوا در موفقیت کسب و کارها حرف اول را می‌زند. این که شما بدانید مخاطبتان کیست، چه نیازهایی دارد و با چه شرایطی به پیج اینستاگرام شما سر می‌زند، نقطه ای است که می‌تواند زمینه رشد کسب و کارتان را فراهم سازد. در واقع شما با پاسخ به این سوالات می‌توانید محتوایی ارزشمند، مخاطب پسند و جذاب تولید کنید و سبب شوید کاربران به سمتتان جذب شوند.
جذب مخاطب با این روش به معنی ایجاد اعتماد و همچنین برند سازی است که سبب می‌شود کاربران بیش از آن که تنها یک نظاره گر صرف باشند، به مشتری وفادار شما تبدیل شوند و نیازهای خود را از طریق پیج کاری شما بر طرف نمایند.

تولید محتوا در اینستاگرام
حتما برایتان جالب است که بدانید پیج‌های اینستاگرامی این روزها به درآمدهایی چند ده میلیونی در ماه دست میابند و مشتریان بسیاری برای خود جذب می‌کنند. آنها با شناخت مخاطب، اهمیت به نیاز وی و همچنین تولید محتوای ارزشمند، سعی در جلب اطمینان کاربران داشته و ارتباطی ارزشمند با آنها برقرار می‌سازند.
در ادامه موارد فوق باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، بایدها و نبایدهای بسیاری دارد که اگر به آنها توجه نکنید، قطعا با مشکل رو به رو می‌شوید و نمی توانید کاربران خود را جذب نمایید. نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از:

•    هشتگ گذاری
شما می‌توانید با استفاده از هشتگ، 13 درصد بیشتر از حالت عادی، مخاطبان را به سمت پست‌های خود جذب کنید و خود را به آنها معرفی نمایید. در واقع هشتگ گذاری راهی است که کمک می‌کند شما مخاطبان هدفتان را پیدا کنید و آنها را برای فالو کردن پیج و همچنین خرید از خود ترغیب نمایید.
توجه داشته باشید زدن هشتگ‌های غیر مرتبط و بیش از اندازه خیلی هم جذاب نیست و می‌تواند شما را از مسیر فعالیت خود دور کند. برای این کار بهتر است بین 5 الی 10 هشتگ مرتبط بابت هر پست استفاده نمایید.

•    کپشن نویسی
برای آن که بتوانید کپشنی تاثیرگذار بنویسید، باید اطلاعاتی منحصر به فرد ارائه کنید. در واقع شما میبایست یک راهنمایی، یک اطلاعات خاص، یک مزیت کسب و کار خود و مواردی از این دست را با شرایطی استثنایی ارائه کنید. در واقع منظورمان این است که اگر شما نتوانید اطلاعاتی خاص به مخاطب ارائه کنید و حرفی تازه بزنید، هیچ جذابیتی برای آنها نخواهید داشت.
به بیانی دیگر شما باید توجه کنید تولید محتوا در اینستاگرام با تولید محتوا در فضاهای دیگر متفاوت است. در واقع منظور این است که شما باید به نحوی با کاربر خود ارتباط برقرار کنید که با شما احساس راحتی کنند. به بیانی دیگر لحن خود را به شکلی تنظیم کنید که هم صمیمانه باشد و هم جذاب.

•    زمان درست پست گذاری
هدف شما برای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ احتمالا پاسختان آن است که شما می‌خواهید مخاطب به دست بیاورید. حال تصور کنید محتوای خود را زمانی ارائه دهید که مخاطبان شما آنلاین نباشند و پیامتان را نبینند، آن وقت تولید محتوای شما چه ارزشی دارد؟
باید بگوییم نکته ای که میبایست به آن توجه داشته باشید، آن است که محتوای خود را در زمانی درست منتشر نمایید. زمان درست یعنی زمانی که کاربران شما بیشترین حضورشان را در اینستاگرام دارند. به طور نمونه ساعاتی چون 9 و 10 شب ساعاتی است که عموما کاربران فعال هستند و پست کردن محتوا در این ساعت احتمال دیده شدن شما را بالا می‌برد.

•    استوری‌های جذاب
یکی از کارهایی که می‌توانید برای جذب بیشتر مخاطب انجام دهید آن است که از استوری‌های جذاب و خاص کمک بگیرید. استوری‌های ویژه می‌تواند سبب شود تا شما بتوانید سلایق مخاطبان خود را بیشتر بشناسید و بهتر برایشان محتوا تولید کنید.

•    طراحی پست
طراحی پست یک اقدام مهم در تولید محتوای اینستاگرام است. پست در اینستاگرام آنچنان ارزشمند است که گاه صاحبان کسب و کارها، ساعت‌ها برای این کار زمان می‌گذارند و برای بهبود کیفیت آن تلاش می‌کنند.
استفاده از تصاویر منحصر به فرد و جذاب با سایزهای استاندارد، ویرایش خاص تصاویر و استفاده از موضوعاتی ویژه، اتفاقات خاصی را برای شما رقم می‌زند و سبب می‌شود راحتتر بتوانید کاربران را به سمت خود جذب نمایید.

همراه با الوکانتنت
اگر علاقه مند به تولید محتوا در اینستاگرام هستید، ما می‌توانیم در شرکت الو کانتنت شما را یاری کنیم و با استفاده از استراتژی‌های منحصر به فرد و بهره گیری از متدهای جدید سال 2020، همراهتان باشیم.
باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، به شکل یک متد استثنایی پیش می‌روند تا جایی که می‌توان در خصوص نتیجه بخش بودن این متد، به شما تضمین دهیم. در واقع تیم الوکانتنت با استفاده از کارشناسان مجرب، بر آن است تا با استفاده از یک تقویم محتوایی غنی و پیروی از الگوریتم‌های اینستاگرام، محتوایی درخور و ارزشمند تولید نماید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۳۳
postep postep

مقایسه انواع اب مرکبات گیری بوش یا آب پرتقال گیری بوش

تفاوت و شباهت های انواع مدل های آب مرکبات گیری بوش و یا همان اب پرتقال گیری را با کاملترین توضیحات بررسی نمایید.

 

اب پرتقال گیری برقی یا دستگاه آب مرکبات گیری برقی که یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی کوچک است که امروزه جای گزینی برای مدل های دستی و قدیمی است که امروزه در هر خانه ای وجود دارد، در اینجا سعی داریم تا با بررسی تفاوت و شباهت های انواع اب مرکبات گیری بوش به شما عزیزان کمک کنیم تا خریدی آسوده تر داشته باشید. اگرچه مدل های دستگاه اب مرکبات گیری بوش و مارک های دیگر در مجموع ظاهری ساده ازلحاظ عملکرد دارند اما دانستن برخی نکات کلیدی در این باره قطعاً دید شمارا نسبت به خرید مناسب تر این نوع از لوازم خانگی باز خواهد کرد.

مشخصات مشابه اب مرکبات گیری بوش

همان طور که می دانید شرکت بوش یکی از برندهای مطرح در تولید لوازم خانگی می باشد یکی از محصولات این شرکت تولید انواع اب پرتقال گیری برقی می باشد شاید ازنظر تعداد مدل بسیار محدود است اما با همین تعداد نیز توانسته قسمت بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد، شاید در دید اول ازنظر بسیاری از افراد دستگاه اب پرتقال گیری یک دستگاه بسیار ساده می باشد اما همین دستگاه به ظاهر ساده دارای نکات بسیار مهمی است که دانستن آن می تواند برای انتخابی بهتر به ما کمک کند.

 

شروع کار با فشار دست:

یکی از تکنولوژی های بسیار مهم در اب پرتقال گیری شروع کار با فشار دست می باشد که تمام مدل های اب مرکبات گیری بوش دارای این قابلیت هستند، به این معنی که سری آن ها پس از اتصال به برق و روشن شدن به طور دائم کار نخواهد کرد و تنها در زمانی که فشار اندک دست شما بر روی دستگاه ایجاد می شود، کار دستگاه آغاز می گردد که این مشخصه در طول عمر دستگاه و مصرف برق کمک بسیار چشم گیری دارد.

قابلیت چرخش محور در دو جهت:

یکی دیگر امکانات بسیار مهم در دستگاه آب پرتقال گیری برقی قابلیت چرخش محور در دو جهت می باشد به این صورت که شما هر بار دست خود را بر می دارید دستگاه خاموش می شود و با فشار بعدی مخروطی در جهت دیگر شروع به حرکت می کند و همین موضوع باعث می شود اب میوه خیلی بهتر گرفته شود که تمام آب مرکبات گیری های بوش دارای این قابلیت هستند.

دیگر شباهت ها:

داشتن درپوش محافظ در برابر گرد و غبار، قابلیت تنظیم میزان پالپ میوه در اب پرتقال گیری های بوش، قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی، امکان استفاده دستگاه اب مرکبات گیری بوش بدون شیشه یا مخزن آب میوه، صافی ضد زنگ و مخروطی بادوام از دیگر قابلیت های این برند می باشد؛ و از آنجایی که شرکت بوش همیشه به سلامت افراد و محیط زیست اهمیت زیادی می دهد از همین رو همیشه از مواد اولیه با کیفیت و عاری از BPA که عاری از مواد مضر برای سلامتی انسان است استفاده می کند که این موضوع بسیار اهمیت دارد.

انواع مدل های اب مرکبات گیری بوش

اب مرکبات گیری های بوش در حالت کلی در طراحی و ظاهر از نظر دیزاین، رنگ با یکدیگر متفاوت است که در این مورد بهتر است آن را به عهده سلیقه افراد گوناگون بگذاریم تا براساس بودجه و سلیقه خود مدل مورد نظرشان را انتخاب نماید و به غیر از ظاهر کلی اب مرکبات گیری بوش در مدل های مختلف دارای تفاوت هایی جزئی می باشد که جزییات آن را در ادامه مطلب و در هر مدل بررسی کرده ایم:

اب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB


 آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GMB یکی از لوکس ترین اب مرکبات گیری های تولید شده در دنیاست دقت داشته باشید که MCP72GMB بالاترین مدل از بهترین مارک آب پرتقال گیری در دنیا می باشد. دیزاین فوق العاده ساده و لوکس این اب مرکبات گیری، داشتن دربی زیبا و مخزن شیشه ای شفافش این امکان را به شما می دهد تا از این دستگاه برای سرور آب مرکبات و ابمیوه خود بر روی میز سرو غذای مهمان خود نیز استفاده کنید. این آب پرتقال گیری بسیار پرقدرت دارای توان مصرفی 40 وات می باشد که در میان تمام اب مرکبات گیری ها دارای بیشترین قدرت می باشد و با داشتن مخزن 1 لیتری از جنس شیشه علاوه بر زیبایی این امکان را به شما می دهد که حجم زیادی از آب میوه را درون خود جای دهد و به قدری این پارچ زیباست که شما می توانید آن را بر روی میز غذای خود در مهمانی ها قرار دهید و یا با گذاشتن درب این مخزن آن را مانند یک پارچ آبمیوه داخل یخچال قرار دهید، این مدل با داشتن سیستم چکه گیر این امکان را به شما می دهد که در زمان برداشتن پارچ آب میوه از زیر دستگاه دیگر آبمیوه ای بر روی زمین و یا کابینت چکه نمی کند و دیگر زحمت شمارا زیاد نمی کند. آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB علاوه بر پارچ شیشه ای دارای مخروطی از جنس استیل می باشد که زیبای فوق العاده ای به این دستگاه داده است تنها مشکل این اب مرکبات گیری بوش این است که قیمت بسیار بالایی به نسبت دیگر اب پرتقال گیری ها در بازار دارد، اما اگر از نظر قیمت با آن مشکلی ندارید و به دنبال یک آب مرکبات گیری لاکچری و پرقدرت هستید در خرید آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB شک نکنید چراکه به جرئت می توانیم بگوییم این مدل پرقدرت ترین و لوکس ترین آب مرکبات گیری در دنیا می باشد؛ اما در انتها به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن عکس های مختلف و فیلم این محصول بر روی مدل این محصول در ابتدای متن کلیک کنید و خواندن مشخصات کامل آن و مقایسه آن با دیگر مدل ها بتوانید تصمیم بهتری را بگیرید.

 

اب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GPW

اب مرکبات گیری بوش MCP72GPW با رنگ سفید ساخت کشور چین می باشد که تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شود دقت داشته باشید که تمام اب پرتقال گیری های بوش در این کشور تولید می شود که در المان و تمام کشورها به فروش می رسد، این مدل نیز با قدرت 40 وات یکی از قدرتمندترین مدل ها محسوب می شود و با داشتن مخزن آبمیوه با ظرفیت 1 لیتر از جنس شیشه زیبایی و کارایی آن را چند برابر کرده است چراکه شما می توانید حجم زیادی از آب میوه را گرفته و ظرف آن را مانند یک پارچ در داخل یخچال قرار دهید تا زمان سرو از طرف دیگر ظرف آن به قدری زیباست که شما می توانید از آن در مهمانی های خود استفاده کنید و آن را بر روی میز شام خود قرار دهید. آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GPW جزو مدل های لوکس و لاکچری این شرکت می باشد که از نظر مشخصات دقیقاً مشابه MCP72GMB می باشد تنها با این تفاوت که رنگ این مدل سفید صدفی است که اگر آشپزخانه شما سفید باشد و یا از رنگ های شاد استفاده کرده باشید مسلماً این مدل می تواند خود را بیشتر با دیزاین آشپزخانه شماست کند، یکی دیگر از تفاوت های این مدل در مخروطی آن است که در مدل قبلی رنگ این خرطومی استیل براق بود اما در این مدل خرطومی آن مشکی است که زیبایی بی نظیر به آن داده است. قیمت آب پرتقال گیری برقی بوش مدل MCP72GPW در مقایسه با دیگر مدل ها کمی گران است اما اگر به دنبال یک دستگاه پرقدرت و لوکس هستید می تواند بهترین اب مرکبات گیری برای شما می باشد.

 
   

اب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500

این مدل از اب مرکبات گیری بوش با دیزاینی کاملاً متفاوت به نسبت دو مدل ذکر شده تولید شده است و در برخی دیگر از موارد کمی تفاوت با مدل های آورده شده بالا دارد. لازم است بدانید که اگر آنقدر به دنبال لوکس بودن ظاهر آب پرتقال گیری خود نیستید و نمی خواهید تا حد مبلغی آن مدل ها هزینه کنید، این مدل با طول عمر بسیار بالا جوابگوی اب گیری مرکبات در منزل شماست و با اطمینان می توانید آن را برای خرید انتخاب نمایید، اب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500 ساخت کشور چین دارای 25 وات قدرت می باشد که در رده اب پرتقال گیری های برندهای دیگر نیز در دسته اب مرکبات گیری های پرقدرت است و به دلیل سهولت استفاده، کارایی و طول عمر جز پرفروش ترین اب پرتقال گیری های برقی در دنیاست می باشد. ظرفیت مخزن ابمیوه این دستگاه 0.8 لیتر و جنس مخروط و مخزن آبمیوه آن نیز پلاستیک فشرده می باشد، قیمت آب پرتقال گیری بوش مدل MCP3500 به نسبت قدرت و کیفیت آن بسیار مناسب است پس اگر دیزاین اب مرکبات گیری برای شما خیلی اهمیت ندارد و کارایی آن مهم است در خوب بودن آن شک نکنید چراکه این مدل در لیست پرفروش ترن مدل ها در میان تمامی برندها قرار دارد، با این همه به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن عکس و فیلم های این محصول بر روی مدل آن در ابتدای متن کلیک کنید تا وارد صفحه این محصول شوید.

منبع: https://www.otag.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۱۰
postep postep

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۲۲
postep postep

تکنولوژی های جالب در ماشین لباسشویی بوش

تکنولوژی های ماشین لباسشویی بوش که تحولی عظیم در این صنعت ایجاد کرد و باعث هوشمندتر شدن ماشین لباسشویی بوش گردید مانند ایدوز، اکتیو اکسیژن، تشخیص وزن لباس

 

شرکت بوش یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا به شمار می‌رود که همیشه پیش رو و صاحب تکنولوژی در صنعت شستشو بشمار می‌رود و به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی در دنیا شناخته می‌شود به همین خاطر این شرکت توانسته 30 درصد از این بازار را در کل دنیا به خود اختصاص دهد اما ما در اینجا تصمیم داریم به چند تکنولوژی بسیار جالب در ماشین لباسشویی بوش بپردازیم که باعث تحولات بسیاری در این صنعت شده است. اما قبل از هر چیزی ممنون می‌شویم از دوستانی که به تکنولوژی علاقمند هستند نظرات خود را انتهای صفحه برای ما ارسال کنند و اگر تکنولوژی جالبی را می‌شناسند و یا ایده جالبی دارند آن را به ما معرفی کنید تا ما مقاله شمارا در بزرگترین شبکه‌های خبری با نام و اجازه شما منتشر کنیم. می‌توانید از طریق ایمیل ما در فروشگاه اینترنتی 20 بخر با ما در ارتباط باشید.

سیستم ایدوز i-DOS در ماشین لباسشویی بوش

یکی از مشکلاتی که همیشه بسیاری از خانم‌ها با آن مشکل دارند تعیین میزان مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده برای لباس‌ها است اگر میزان مواد شوینده کم باشد لباس‌ها خوب تمیز نمی‌شود و ممکن است لکه‌ها بصورت کامل پاک نشود و روی لباس باقی بماند که بعد از مدتی در اصطلاح می‌گویند لباس چرک مد شده است؛ اما اگر میزان مواد شوینده بیشتر حد نیاز استفاده کنید حتی با آبکشی اضافه نیز باز مواد شوینده در لباس باقی می‌ماند که این اتفاق باعث می‌شود لباس‌های شما از طرفی زودتر بور شده و از طرف دیگر پوسیده شود این اتفاق می‌تواند هم برای محیط زیست و هم حساب بانکی شما بد باشد. از همین رو شرکت بوش برای حل این مشکل از تکنولوژی ایدوز رونمایی کرد i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می‌باشد که در حال حاضر در انحصار شرکت بوش می‌باشد، این تکنولوژی می‌تواند میزان دقیق مواد شوینده را به صورت اتوماتیک برای ماشین لباسشویی بوش تنظیم کند و به جرئت می‌توان گفت که این تکنولوژی بسیار هوشمندتر از آن چیزی است که شما حتی تصور می‌کنید.

برای خرید ماشین لباسشویی بوش با اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با یک سفته بانکی به صورت مستقیم از نمایندگی

اینجا کلیک کنید »»»   ماشین لباسشویی بوش   ««« اینجا کلیک کنید

اما حتماً برای شما این سوال پیش آمده که ایدوز i-DOS چگونه کار می‌کند؟

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی بوش دارای دو مخزن می‌باشد که یکی از آنها مخصوص مایع ماشین لباسشویی می‌باشد و دیگری برای نرم کننده لباس در نظر گرفته شده است؛ شما با پر کردن این دو مخزن برای هفته‌ها آسوده خواهید بود چراکه سیستم i-DOS می‌تواند از این میزان مواد شوینده برای شستن بیش از 30 دور شستشو استفاده کند. اما این تکنولوژی بر چه اساس و معیاری میزان دقیق مواد شوینده را لباسشویی تنظیم می‌کند بسیار جالب است که بدانید این تکنولوژی به کمک حس گرهایی که برای آن طرحی شده است 4 عامل را برای تنظیم دقیق مواد شوینده در نظر می‌گیرد این سیستم توسط حس گرهایی که دارد می‌تواند میزان وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش را اندازه گرفته و جنس لباس را می‌تواند به صورت اتوماتیک تشخیص دهد و میزان کثیفی لباس را در آبکشی اولیه که برای خیس کردن لباس‌ها انجام می‌شود را به دست می‌آورد و در آخر حتی میزان سختی آب را هم محاسبه می‌کند چراکه هر چه میزان سختی آب در منطقه زندگی شما بیشتر باشد لباسشویی به مواد شوینده بیشتری احتیاج دارد؛ در نهایت تکنولوژی i-DOS در ماشین لباسشویی بوش می‌تواند بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده میزان دقیق مواد شوینده را تعیین کند تا شما بتوانید به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید و دیگر هیچ‌گاه شما شاهد باقی ماندن مواد شوینده در لباس نخواهید بود همانطور که دیدید این تکنولوژی بسیار پیچیده در ماشین لباسشویی بر اساس وزن، جنس لباس، کثیفی و سختی آب میزان استفاده از مواد شوینده را تنظیم می‌کند، این سیستم می‌تواند به میزان 38% در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کند که از طرفی به محیط زیست و از طرف دیگر به جیب شما کمک می‌کند.

نکته: شما زمان استفاده از تکنولوژی i-DOS احتیاجی نیست از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید شما از تمام برندهای مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده لباس می‌توانید استفاده کنید و مطمئن باشد که این تکنولوژی می‌تواند سال ها بدون هیچ‌گونه مشکلی برای شما کار کند و احتیاج به هیچ سرویسی ندارد.

 

تکنولوژی اکتیو اکسیژن بهداشتی ترین روش شستشو بدون مواد شویند

تکنولوژی اکتیو اکسیژن Active Oxygen در حقیقت یک برنامه شستشو در ماشین لباسشویی بوش محسوب می‌شود که می‌تواند بدون استفاده از مواد شویند لباس‌های شمارا در دمای پایین شسته و تا 99.99% باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین ببرد، شرکت بوش در حال حاضر از این تکنولوژی بر روی ماشین‌های لباسشویی بوش سری 8 و 6 استفاده می‌کند بهداشتی‌ترین و ملایم‌ترین روش‌های شستشو زمانی که شما برنامه اکتیو اکسیژن Active Oxygen را فعال می‌کنید ماشین لباسشویی بوش در زمان شستشو بجای اضافه کردن مواد شوینده ده‌ها مولکول ازون را در مخزن رها می‌کند که توسط دستگاه تولید می‌شود که شبیه به یک مه در مخزن دیده می‌شود این مولکول‌های اکسیژن فعال می‌توانند جرم و باکتری‌های موجود در لباس را حتی در دمای پایین از بین ببرند همین فرایند یک‌بار نیز در پایان شستشو یعنی در زمان آبکشی آخر صورت می‌گیرد هر دو فرایند درمجموع 30 دقیقه زمان می‌برد که با اطمینان می‌توان گفت 99.99% از باکتری‌ها از بین می‌رود که یکی از ملایم‌ترین و بهداشتی‌ترین روش‌های شستشو محسوب می‌شود که بهترین روش برای شستن لباس‌هایی محسوب می‌شود که خیلی کثیف نیستند و بیشتر بو گرفته‌اند و بهترین روش برای شستن لباس‌های نوزاد و افرادی که از بیماری‌های پوستی رنج می‌برند محسوب می‌شود زمان استفاده از این برنامه دیگر لازم نیست که لباس‌های زیر را از لباس‌های دیگر جدا کنیم چراکه در این روش شستشو تمام باکتری‌ها و میکروب‌ها از بین می‌روند.

اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید می توانید به صورت اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با یک سفته بانکی با بهترین قیمت به صورت مستقیم محصول خود را از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش تهیه نمایید و آن را درب منزل دریافت کنید.

 

سیستم تشخیص وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش

سیستم تشخیص وزن لباس بر روی ماشین لباسشویی بوش یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار جالب شرکت بوش است که توانست این صنعت را دگرگون کند، یکی از مشکلاتی که در زمان خرید ماشین لباسشویی وجود داشت این بود که هر خانواده باید ظرفیت ماشین لباسشویی را متناسب با جمعیت خانواده خود انتخاب می‌کرد چراکه برای روشن کردن آن باید منتظر پر شدن ظرفیت لباسشویی می‌ماندید به این دلیل که ماشین لباسشویی هر با بر اساس ظرفیت دستگاه کار آبگیری را انجام می‌داد به همین دلیل اگر حجم لباس کمتر از ظرفیت دستگاه بود لمبر آب می‌توانست به دستگاه آسیب بزند، اما شرکت بوش با اضافه کردن تکنولوژی تشخیص وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش این مشکل را حل کرد برای این کار شرکت بوش تعدادی حسگر را بر روی دیگ لباس قرار داده تا بتواند وزن لباس را تشخیص دهد سپس بر اساس جنس لباس که توسط برنامه شستشو برای آن مشخص کرده‌اید میزان آب مصرفی را محاسبه می‌کند و به کمک تکنولوژی Active Water ماشین لباسشویی بوش آب مورد نیاز آبگیری می‌کند؛ در اینجا دیگر مهم نیست تعداد اعضای خانواده شما چند نفر است شما می‌توانید بالاترین ظرفیت ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود تهیه کنید و در زمانی که نیاز باشد می‌توانید از تمام ظرفیت آن استفاده کنید چراکه اگر شما حتی یک لباس هم برای شستن داخل آن قرار داده باشید لباسشویی بوش بر اساس وزن و جنس همان لباس آبگیری می‌کند این تکنولوژی علاوه بر اینکه آب را بهینه استفاده می‌کند و دوست دار محیط زیست است به عمر ماشین لباسشویی شما نیز کمک می‌کند. در اخر به شما پیشنهاد می کنیم اگر با تکنولوژی ها و برنامه های ماشین لباسشویی خود آشنایی کافی ندارید و از ممکن است از بسیاری از آنها استفاده نکنید به شما پیشنهاد می کنم مقاله قیمت ماشین لباسشویی بوش را در سایت تبیان مطالعه کنید در این مقاله برنامه های ماشین لباسشویی و تکنولوژی های بکار رفته در آن مورد بررسی قرار گرفته شده است و تاثیری که می تواند بر روی قیمت یک محصول داشته باشد و شما از آن استفاده نمی کنید.

منبع: روزیاتو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۴۵
postep postep